کت توییت (کشمیر) و استایل های کلاسیک زمستانی
نوشته شده توسط : afra

کت توییت (کشمیر) و استایل های کلاسیک زمستانی

استایل زمستانه

پارچه توییت، پارچه محبوب زمستانی است که با آن کت ها و پالتوهای کلاسیک و مدرن بسیار زیبایی طراحی و تولید می شود. تنوع محصولاتی که با این پارچه تهیه می شوند بسیار بالا است. یکی از جذاب ترین لباس هایی که با پارچه توییت تولید می شود، کت یقه انگلیسی کلاسیک است. در اینجا لازم است به این نکته اشاره کنیم که بین پالتو و کت زمستانی تفاوت هایی وجود دارد. بارز ترین تفاوت های بین این دو لباس تفاوت در قد و ضخامت آن ها است. کت ها قد کوتاه تری به نسبت پالتوها دارند. همچنین کت ها را می توان در فضاهای داخلی مانند رستوران و خانه به تن داشت. اما پالتوها را به خاطر ضخامت زیادی که دارند در فضاهای داخلی از تن در می آوریم.

کت کلاسیک که خود به تنهایی بسیار زیبا و کاربردی است، با پارچه زمستانی توییت زیباتر نیز می شود. تنوع مدل در این کت ها با تغییر در یقه، مدل جیب، تعداد دکمه ها و مدل آستین انجام می شود. ما در این مقاله نکات و راهکار هایی ارائه خواهیم کرد که بتوان با استفاده از کت توییت، استایل های کلاسیک متنوعی خلق کرد.

کت تویید کلاسیک

کمربند های چرم

به احتمال زیاد همه ما در منزل یک کمربند چرم داریم که اغلب ضابطان دادگستری از آن استفاده نمی کنیم. برای اینکه نتیجه این نکته را به صورت عملی ببینید، کت توییت کلاسیک خود را از کمد بیرون آورده و به تن کنید. کمربند چرم خود را از روی کت به کمر ببندید. کمربند را محکم کنید تا انحنای کمر به خوبی دیده شود. اگر چند چین کوچک به روی کمر کت افتاد، به آرامی آن ها را در جاهای مختلف پراکنده و مرتب کنید. حال در آینه به استایل خود نگاه کنید تا ببینید که فقط با یک کمربند چرمی چگونه استایل کلاسیک خود را نو کرده اید. برای تنوع در استفاده از کمربند، می توانید خود کمربند را گره بزنید تا کمی به روز تر دیده شوید.

کمربند چرمی

استایل های چند لایه

سبک لباس پوشیدن چند لایه برای فصل پاییز و بهار که تغییرات آب و هوایی مراجع تحقیقات مقدماتی زیاد است کاملا کاربردی است. در صورت گرم یا سرد شدن هوا با تنظیم تعداد لباس هایی که به تن کرده اید می توان از گرما و سرما در امان ماند. اما در اینجا ما علاوه بر کاربرد این استایل، به زیبایی و جذابیت آن نیز توجه خواهیم کرد. استایل های چندلایه یکی از سبک های مد و فشن به شمار می رود. پارچه توییت در مقایسه با پارچه فوتر ضخامت کمتری دارد و برای لایه های زیرین این استایل مناسب است. پس بهترین گزینه برای اینکه از زیر پالتو خود بپوشید کت کلاسیک با پارچه توییت است. اگر تعداد لایه های لباستان زیاد است می توانید با بستن یک کمربند پارچه ای، جذابیت استایلتان را دو چندان کنید.

استایل لایه ای با کت تویید

 

کیف های کمری به روی کت توییت

کیف های کمری که این روزها جوان پسند ترین ترند به مراجع کشف جرم حساب می آیند در فصل زمستان نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کیف کمری خود را به روی کتی که با پارچه توییت دوخته اید، ببندید تا شما نیز یک استایل ترکیبی از لباس کلاسیک و اکسسوری ترندی داشته باشید. برای انتخاب کیف کمری بهتر است که کیف های چرم، جیر و مخمل را مد نظر قرار دهید. زیرا هماهنگی بیشتری با پارچه توییت دارند.

کیف کمری

پیراهن های بلند زمستانی

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که پوشیدن پیراهن اوراق قرضه را در هر فصلی ترجیح می دهید، برای فصل زمستان نیز پیشنهاد می کنیم از پیراهن در استایلتان استفاده کنید. نگران هوای سرد زمستان نباشید، می توانید از روی پیراهن، کت کلاسیک خود را که از جنس پارچه توییت (کشمیر) است بپوشید. پارچه پیراهن را می توانید از جنس های متنوع در نظر بگیرید. پارچه های حریر و سیلک به خاطر ظرافتی که دارند بسیار چشم نواز هستند. این ترکیب زیبا استایل شما را دگرگون می کند و بسیار شیک به نظر خواهید رسید. در این استایل می توانید علاوه بر کت توییت، از پالتو نیز استفاده کنید.

پیراهن و کت زمستانه

 

شال و روسری در کنار کت با پارچه توییت

اکسسوری های زمستانی بسیار متنوع هستند. ما در اینجا قصد داریم که از ترکیب شال و روسری در استایل زمستانی صحبت کنیم. شال های پشمی مانند شال موهر و شال کشمیر هر ساله در فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرند. برای کت های کلاسیک از جنس پارچه توییت می توان از شال های پشمی استفاده کرد. اما یک انتخاب لوکس و جذاب دیگر، استفاده از روسری سلب آزادی ابریشمی به روی کت توییت است. روسری ابریشمی طرحدار را می توانید همانند شال پشمی، دور گردن خود بپیچید. اطمینان داشته باشید که استایل زمستانی شیکی خواهید داشت.

دستمال گردن در استایل زمستانه

کیف کراس بادی

برخی از خانم ها به خاطر ضخامت و پف دار بودن لباس های زمستانی، از استفاده کیف های کراس بادی اجتناب می کنند. ما در اینجا به شما توصیه می کنیم تا از پارچه توییت برای دوخت کت زمستانی استفاده کنید تا علاوه بر گرمای پارچه، از ضخامت کم آن نیز لذت ببرید. کت های کلاسیک توییت به خاطر ظرافت بیشتر و ضخامت کمتر برای استفاده با کیف کراس بادی بسیار مناسب هستند. به تصاویر زیر دقت کنید تا متوجه شوید که کیف کراس بادی در استایل های مختلف جذابیت های خاص خود را دارد.

کیف کراس بادی





:: بازدید از این مطلب : 1507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: